Plånbok?

Sitter och kikar lite på nätet efter en ny plånbok.
Det är absolut inget fel på den jag har just nu, förutom att den bara håller kort då. Och alla som vart ute och rest vet att man behöver en plånbok som fixar både kort, sedlar och mynt.

Utbudet på snygga plånböcker verkar inte vara överväldigande precis.

Har hittils fastnat lite för nån av dessa, men svårt att bestämma mig.


Martin Margiela, 834 kr




Hope, 900 kr





Comme des Garçons, 1139 kr

CDG plånboken ser i princip likadan ut som Hopes på insidan.


Smakråd? Eller andra tips på plånböcker?



Kommentarer
Postat av: Pejman

Av dom 3 tycker jag aboslut Margiela plånkan, snygg, unik och rymlig.

2008-07-21 @ 22:16:28
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: Hampus

hopes va snyggast av dessa men comme des garcons i andra färger är riktigt snygg tycker jag!

2008-08-18 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0